22870-22561     nisida.logou@gmail.com
Πλάκες, Μήλος 848 00
 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
logo

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Νεγρεπόντη Κατερίνα

Επιστημονικά υπεύθυνη του Κέντρου Ειδικών Θεραπειών, Λογοθεραπεύτρια

~ Νησίδα Λόγου

Η Νεγρεπόντη Κατερίνα από το 2016 κατέχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και είναι απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας ΑΤΕΙ Πατρών. Μεγάλωσε στον Πειραιά και τα τελευταία χρόνια ζει και εργάζεται στη Μήλο. Κατέχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και είναι μέλος της Ομάδας Ειδικού Ενδιαφέροντος Αναπτυξιακών Γλωσσικών Διαταραχών, του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων-Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ). Επιπλέον είναι κάτοχος πτυχίου με τίτλο «Εθελόντρια Διερμηνέας Ολικής Επικοινωνίας και Νοηματικής Γλώσσας» της Πανελλήνιας Αντικωφωτικής και Λογοθεραπευτικής Οργάνωσης Πατρών.

Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας, συνεργάστηκε με κέντρα ειδικών θεραπειών στον Πειραιά και στην Αθήνα. Επιπλέον, εργάστηκε ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε ιδιωτικά και δημόσια νηπιαγωγεία, δουλεύοντας κυρίως με παιδιά στο φάσμα του αυτισμού. 

Σε επίπεδο εθελοντισμού, υπήρξε Λογοθεραπεύτρια στη «Κιβωτό του Κόσμου», στο παράρτημα του Πειραιά.

Για την διεκπεραίωση της πτυχιακής της εργασίας, συνεργάστηκε με το νοσοκομείο Πατρών  ''Άγιος Αντρέας'' καθώς είχε αναλάβει τον σχεδιασμό θεραπευτικής παρέμβασης αναλφάβητης ενήλικα με νευρογενή διαταραχή ομιλίας. 

Ως μέρος της συνεχούς της επιμόρφωσης έχει παρακολουθήσει πλήθος εκπαιδεύσεων. 

Ενδεικτικά, αναφέρονται ορισμένες από αυτές:

P.E.C.S (Picture Exchange Communication System)
TEACCH (Treatment and Education of Autistic and Communication Handicapped Children)
Social Stories
Intensive Interaction  
Γλωσσικό Πρόγραμμα MAKATON 
Μοντέλο των Κύκλων - ΑΠΚΕ (Αναπτυξιακό Προφίλ Κοινωνικής Επικοινωνίας)
Autistic Play

Η ίδια, είναι εκπαιδευμένη ώστε να χορηγεί σταθμισμένα αξιολογητικά εργαλεία όπως:  

Δοκιμασία Εκφραστικού Λεξιλογίου(ΔΕΛ)Δοκιμασία Πληροφοριακής και Γραμματικής Επάρκειας (Εικόνες Δράσης), ΛΟΓΟΜΕΤΡΟ.  

Το τελευταίο χρονικό διάστημα εξειδικεύεται στη χορήγηση σταθμισμένων αξιολογητικών εργαλείων Detroit (DTLAP:3, DTLA:4) και ΛαΤω (Λ-α-Τ-ω Ι, Λ-α-Τ-ω II) με σκοπό την εκτίμηση της μαθησιακής επάρκειας των μαθητών.

Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί σε τεχνικές θεραπευτικής παρέμβασης στη στοματική κοιλότητα οι οποίες αφορούν στη βελτίωση ομιλίας και σίτισης: Οral Placement Therapy Level 1 & Οral Placement Therapy Level 2 

Όσον αφορά στη σίτιση, είναι εκπαιδευμένη στη μέθοδο SOS Approach to Feeding (επιλεκτικότητα έναντι προβληματικής σίτισης - Αξιολόγηση & Θεραπεία μέσω της Διαδοχικής - Στοματικής - Αισθητηριακής Προσέγγισης) καθώς και στη θεραπευτική προσέγγιση FOODtime.  

Σε επίπεδο διαταραχών ομιλίας, μεταξύ άλλων, έχει εκπαιδευτεί στην αξιολόγηση, διαφοροδιάγνωση και θεραπεία της Παιδικής Απραξίας της Ομιλίας (Bjorem).

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και εκπαιδεύσεις που σχετίζονται με την Εφαρμοσμένη Παιδιατρική Φωνοθεραπεία με σκοπό την άμεση εφαρμογή φωνοθεραπευτικών τεχνικών σε παιδιατρικούς πληθυσμούς με διαταραχές φωνής. 

Η ίδια, έχει ολοκληρώσει 2 διετείς κύκλους ομαδικής εποπτείας και βρίσκεται πολύ τακτικά σε συστηματική ατομική εποπτεία.

Μέσω του Συλλόγου της, έχει υπάρξει ομιλήτρια σε Webinar με τίτλο «Η ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ ΣΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ: ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ». Τέλος, ήταν ομιλήτρια στο 3ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας, όπου μαζί με συναδέλφους της, παρουσίασαν πανελλαδική έρευνα που διεξήγαγαν με θέμα : «ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ COVID-19 ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΚΑΙ ΨΥΧΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΣ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ».

Η Νεγρεπόντη Κατερίνα έχει υπάρξει διοργανώτρια και ομιλήτρια με θέματα όπως «ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ», «ΖΩΗΡΟ ΠΑΙΔΙ Ή ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΔΕΠ-Υ;» με σκοπό την ενημέρωση γονέων και εκπαιδευτικών στο νησί της Μήλου.

Στη Μήλο, τα τελευταία χρόνια, είναι επιστημονικά υπεύθυνη του Κέντρου Ειδικών Θεραπειών «Νησίδα Λόγου» όπου παρέχονται υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που αποσκοπούν στην αξιολόγηση και αποκατάσταση δυσκολιών επικοινωνίας, λόγου, ομιλίας και σίτισης, τόσο σε παιδιά όσο και σε εφήβους. Συνεργάζεται κάθε χρόνο με εργοθεραπευτή, ειδικό παιδαγωγό και παιδοψυχολόγο.



Back to top